maandag 14 juni 2010

Eindexamenfeest SS-Rotterdam 11 Juni 2010

Drie jaar geleden startte het Albeda Collega met de opleiding Horeca & Entertainment als eerste ROC in Nederland.

In die tijd heb ik ook Laura leren kennen, ze kwam bij Leipzig stage lopen en is op een half jaar Lanzarote na, altijd trouw aan Leipzig gebleven. Ze kwam binnen als een stil en verlegen meisje die nog veel moest leren in het Horecaleven. Aan mij de taak om haar op te leiden tot een Zelfstandige Gastvrouw.

Afgelopen week heb ik haar examen afgelegd, en met 'Grote' trots kunnen zeggen dat ze op het praktijk gedeelte dik geslaagd is. Deze week hoort ze van school, of ze op het theorie gedeelte ook geslaagd is.

Als eindexamen feest hebben ze als locatie de SS-Rotterdam geregeld, met als thema James Bond. Op deze 'Geslaagde' avond verzorgde de leerlingen de entertainment en kon er worden genoten van een heerlijk hapje en drankje.

Laura wil graag verder in de entertainment-wereld, wat ze wil gaan doen weet ze nog niet.. Maar wat ze ook zal gaan beslissen om te gaan doen, ik ben TROTS op wat ze nu al heeft bereikt, en wil haar ook bedanken voor de 3 gezellige jaren en ben blij dat ik jou leermeester kon zijn !

1 opmerking:

  1. Nou dat is mooi gesproken zeg!!!!!
    Ik ben trots hoe jij dit geschreven hebt voor je leerling.

    Groetjes Ma

    BeantwoordenVerwijderen